Heeft u een vraag, zorg of klacht?

Blijf hier niet mee rondlopen, meld het ons! Wij vinden het belangrijk dat onze bewoners en contactpersonen tevreden zijn over de zorg en dienstverlening die wij leveren.

Helaas komt het wel eens voor dat iets niet in orde is, of dat er iets niet naar wens is verlopen. Bespreek uw klacht altijd eerst met de (betrokken) medewerker. Komt u er niet uit, wordt er geen vervolg aan gegeven of gaat de klacht over een medewerker dan kunt u de teamleider benaderen. De teamleiders voor locatie Davidshof zijn Marga van den Berg (KSW) en Anne-Marieke Lijnsveld (Zorg Thuis). Op locatie Wervershof kunt u terecht bij Marga van den Berg (KSW) of Eveline Schalks (Zorg Thuis). De teamleiders kunt u bereiken via info@pietersenbloklands.nl of via het algemene telefoonnummer: 033 – 43 45 600 (Wervershof) 033 – 421 65 00 (Davidshof)

Komt u er samen toch niet uit?

Dan kunt u een beroep doen op de medewerker Klachtenopvang of de cliëntvertrouwenspersoon:

Chris Steijger, medewerker Klachtenopvang
klachtenopvang@pietersenbloklands.nl
Of via secretariaat: 033 – 43 45 600De medewerker Klachtenopvang is onpartijdig en bemiddelt tussen u en de betreffende medewerker/leidinggevende.
Hij zet zich in voor het bereiken van een duurzame oplossing voor iedereen en voor het herstel van de relatie. Indien
nodig/gewenst zal de medewerker Klachtenopvang uw klacht voorleggen aan de bestuurder, Liesbeth Hoogendijk.

Cliëntvertrouwenspersoon Wet Zorg en Dwang

Wij zijn aangesloten bij Stemgever (voorheen Zorgstem). De clientvertrouwenspersoon Wzd is te bereiken via 088- 678 1000 of info@stemgever.
De cliëntvertouwenspersoon is partijdig voor u en kan u bijstaan als u ontevreden bent over de zorg die met de Wet Zorg en Dwang te maken heeft.

Klik hier voor de klachtenregeling. 

Meer informatie

Wilt u meer informatie?

Neemt u dan contact met ons op: info@pietersenbloklands.nl of 033-4345600.