Bij onze kleinschalige organisatie, waar we al meer dan 600 jaar zorgen voor een fijne woon- en werkomgeving in Amersfoort, staan onze vier kernwaarden centraal: Warmte van het Gasthuis, Goede Zorg, Verbinding, en Leren. In onze kleine teams werken we samen en houden we de lijnen kort, zodat jij je snel thuis voelt en direct impact kunt maken.
De sfeer binnen onze organisatie is open en prettig; medewerkers werken graag bij ons en dat voel je! We beschikken over twee prachtige locaties, één in het hart van Amersfoort en één in Vathorst.
Wat ga je doen
- Je stelt de roosters op, op basis van de bezettings- en roosterafspraken met leidinggevenden.
- Je hebt oog voor de cao-richtlijnen en wet- en regelgeving zoals de arbeidstijdenwet. Je herkent hierin knelpunten en stelt oplossingen voor.
- Je zorgt dat het nieuwe rooster op tijd bekend is bij je collega’s.
- Je helpt de leidinggevende mee in de administratieve processen en zorgt dat nieuwe en bestaande afspraken goed ingevoerd zijn.
- Je beantwoord vragen van collega’s en leidinggevende over het dienstrooster.
- Je verwerkt ziekmeldingen en verlofaanvragen in het rooster en zorgt voor vervanging.
- Je maakt bezettingsoverzichten, bewaakt de uren inzet van de medewerkers en houdt de planning up-to-date.
Wat vragen we
- MBO werk- en denkniveau niveau 3.
- Ervaring met het maken van dienstroosters en actuele kennis van de arbeidstijdenwet en cao VVT. Het is een pré wanneer je hebt gewerkt met het roosterplanningssysteem van NEDAP ONS.
- Zelfstandig, oplossingsgericht, accuraat, integer en sociaal vaardig. Ook beschik je over een flinke dosis doorzettingsvermogen en kun je onder tijdsdruk prima functioneren.
- Flexibel en in staat om snel te schakelen bij onvoorziene situaties.
- Een VOG-verklaring.
Wat bieden wij jou?
• Een betekenisvolle baan waarin je echt iets betekent voor bewoners en collega’s.
• Een moderne, gezellige werkomgeving.
• Een betrokken team met ruimte voor jouw ideeën en groei.
• Een salaris tussen €2573,47 en €3471,46 bruto per maand bij 36 uur (volgens cao VVT, FWG 35), inclusief reiskostenvergoeding en eindejaarsuitkering.
• Goede pensioenregeling en keuzevrijheid in arbeidsvoorwaarden via FiscFree.
Wil je meer weten?
Heb je een vraag, neem contact op met Bart van ’t Hof, Manager Zorg via 033 – 434 5600. Kijk voor meer informatie over de organisatie op website www.pietersenbloklands.nl of bezoek onze Facebook- en Instagram pagina.
Enthousiast geworden?
Ben jij klaar om een waardevolle bijdrage te leveren aan het welzijn van onze bewoners? Klinkt dit als iets voor jou? Solliciteer dan uiterlijk 25 juli 2025 via onze website.
———————————–
locatie:
sluitingsdatum vacature: 25-07-2025
vacature id: 3523647
———————————–
Word jij onze nieuwe collega?
Solliciteer nu