Bij onze kleinschalige organisatie, waar we al meer dan 600 jaar zorgen voor een fijne woon- en werkomgeving in Amersfoort, staan onze vier kernwaarden centraal: Warmte van het Gasthuis, Goede Zorg, Verbinding, en Leren. In onze kleine teams werken we samen en houden we de lijnen kort, zodat jij je snel thuis voelt en direct impact kunt maken.
De sfeer binnen onze organisatie is open en prettig; medewerkers werken graag bij ons en dat voel je! We beschikken over twee prachtige locaties, één in het hart van Amersfoort en één in Vathorst.
Wat ga je doen?
Je bouwt aan teams die het dagelijks leven van bewoners verbeteren én zorgt voor een werkomgeving waarin medewerkers met plezier en trots hun vak kunnen uitoefenen.
Je zorgt voor een goed georganiseerde, gastvrije en efficiënte dienstverlening op beide locaties. Je bent zichtbaar en toegankelijk op de werkvloer: je hebt oog voor wat er leeft bij medewerkers, bewoners en cliënten en anticipeert tijdig op wat nodig is.
Je geeft duidelijk en coachend leiding aan de teams huishouding, horeca (keuken en restaurant), receptie, servicedesk, inkoop en huismeesters. Je zorgt dat alle facilitaire processen — van gastvrije dienstverlening tot gebouwbeheer, onderhoud en verhuur — goed op elkaar zijn afgestemd. Je benadert vraagstukken vanuit verschillende invalshoeken (operationeel, organisatorisch en technisch) en schakelt vanzelfsprekend tussen de diverse teams. Daarbij werk je nauw samen met de coördinator facilitair en de coördinator restaurant, met wie je de planning en capaciteitsverdeling optimaal afstemt.
Je werkt samen met de manager bedrijfsvoering aan de doorontwikkeling van de facilitaire en horecafunctie binnen de organisatie om te komen tot een integrale serviceorganisatie. Je neemt een leidende rol in projecten, die ook technisch van aard kunnen zijn. Je zorgt voor een efficiënte inzet van middelen en bewaakt de financiële kaders van jouw teams. Je zorgt voor een sterke personeelsbezetting, begeleidt medewerkers wanneer dat nodig is en creëert een veilige, prettige en stimulerende werkomgeving waarin mensen met plezier hun werk doen. Je draagt bij aan continue verbetering van processen en dienstverlening.
Wat vragen wij?
-
Een afgeronde relevante mbo-4/hbo–opleiding.
-
Je hebt leidinggevende ervaring binnen een facilitaire of horeca-omgeving.
-
Je beschikt over een motiverende en stimulerende stijl van leidinggeven en hebt een hands–on mentaliteit.
-
Een praktische, duidelijke manier van werken en het vermogen om teams mee te nemen in verandering.
-
Aantoonbare ervaring met gastvrijheid, kwaliteit van dienstverlening en technische vraagstukken (zoals domotica en gebouwbeheer).
-
Organisatiesensitiviteit en het vermogen om samen te werken met diverse disciplines.
Wat bieden wij jou?
-
Enthousiaste en betrokken teams en collega’s.
-
Salaris tussen €3471,46 – €5230,32 bruto bij 36 uur (FWG 55 cao VVT), met reiskostenvergoeding en eindejaarsuitkering
-
Een goede pensioenregeling en deelname aan een meerkeuzepakket secundaire arbeidsvoorwaarden via FiscFree.
Wil je meer weten?
Heb je een vraag, neem dan contact op met Marina Prins Manager Bedrijfsvoering via telefoonnummer 06-82382710. Kijk voor meer informatie over de organisatie op website www.pietersenbloklands.nl of bezoek onze Facebook- en Instagram pagina.
Enthousiast geworden?
Ben jij klaar om een waardevolle bijdrage te leveren aan het welzijn van onze bewoners? We ontvangen graag jouw sollicitatie via Vacatures – St. Pieters en Bloklands Gasthuis. Dit kan tot 5 januari 2026. De gesprekken vinden plaats op 8 januari 2026.
———————————–
locatie:
sluitingsdatum vacature: 05-01-2026
vacature id: 3572615
———————————–
Word jij onze nieuwe collega?
Solliciteer nu